Tuesday, August 24, 2010

Keinginan ku!

Hye Blogger...

Ari ni ak nk kongsikan korang idaman aku...hu3...semua org ada idamankan...aku ingt aku nk sumthing yg btl2 aku nk...hu3..nk thu apa aku idamkan..he3..malu la...aku nk Blackberry..mmg cantek gila doh!!!!
Sape yg ckp blackberry xcantik,mmg buta lah...mmg la hp ni sama jea tp aku tgk hp Blackberry mmg klainan...aduh...kalau aku tgk sape2 jea yg yg pakai blackberry,mmg jealous hbs la..bkn ape korg,aku mmg xmampu nk bli hp mahal2 ni...aku pn bkn nye kaya sgt...hu3...mmg hp Blackberry la ttp dlm hati ku...xblh kalah lah hp mane2 pun... Jom korg tgk pix Blackberry yg aku kumpulkan...












Cantek x?mmg terBAEK!!!hahahaa...aku mmg nk Blackberry mcm pix yg atas skali..
  
Oh....my dream!!!

Ok lah...korang dah thu impian aku kan...so korang blh kongsi apa impian korg nga aku nnti...Whateverstory stop kt cni erk...nnti aku update utk esop plk...chowwww!!! 

2 comments:

  1. hehehe..cun la pulak bile tengok kat sini..;-)nk 1!!

    ReplyDelete
  2. thu xpe...cantek kn?hehehe..

    thankss zaer...

    ReplyDelete